Go to footer

The tomb

Här diskuterar vi allt inom film och TV-serier.

Moderators: Björn CR, Kinell, Chris CR

The tomb

Postby Kinell » 00:47 09-02-2012

Muskelbergen Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone som båda är en av de två största 90-talshjältarna, och som möttes i en film för första gången i Stallones "Expendables", ska jobba ihop igen för tredje gången. Denna gången är det i action thrillern "The Tomb" där Schwarzenegger ska spela Church, en fängelsekund som slåss för att andra fångar inte ska förlora sin värdighet, medans Stallone ska spela Ray Breslin, en säkerhetsexpert som blev ditsatt för ett mord han inte begått, och givetvis så är handlingen att dom ska dom fly ifrån fängelset.

Den svenske regissören Mikael Hafstrom, som tidigare har gjort "Ondskan" och "Derailed" ska hålla i trådarna när inspelningen drar ingå i Louisiana under våren, och jag, jag ser givetvis fram emot denna rulle.

Läs mer här: http://www.thewrap.com/movies/column-post/arnold-schwarzenegger-climbs-tomb-sylvester-stallone-35218
Image
Kinell
Stor Samlare!

Re: The tomb

Postby Hailhugen » 01:13 09-02-2012

Låter spännande!
Bara Arnold pumpar upp sig igen! :D
Have you ever danced with the devil by the pale moonlight?
Hailhugen
Stor Samlare!

Postby Mattias S » 08:29 09-02-2012

Blir nog en röjarfilm :D
"I hope I can make it across the border. I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope."
Mattias S
Stor Samlare!

Postby Darth Lars » 17:11 09-02-2012

Eh.. Synopsis låter lite väl likt den till Tango & Cash tycker jag, där också Stallone hade den ena huvudrollen som en polis som blivit oskyldigt dömd och flyr från fängelset.
Say No to "Nooooo"!
Darth Lars
Stor Samlare!

Postby Kinell » 22:52 09-02-2012

Det har varit tuffa inspelningar för legendarerna Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone. På sin blogg visar Arnold hur han och Sylvester Stallone låg i sjuksängen – tillsammans.

Image

Actionstjärnorna Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone påbörjar snart arbetet med Mikael Håfströms fängelsethriller ”The Tomb”. Under tiden passade de på att lägga sig under kniven på operationsbordet. Tillsammans.

Stjärnorna jobbade nyligen ihop i filmen The Expendables 2 och behövde lite uppfräschning efter de hårda action- och stuntscenerna. Arnold skriver på sin blogg på Whosay: ”Det var dags att fixa till min axel. Titta vem som råkade stå bakom mig i kön för axeloperation”. På en bild poserar sedan actionlegendarerna sida vid sida i varsin sjukhussäng.
Redo för mer action
”Nu är vi redo för mer action när vi spelar in The Tomb”, avslutar Arnold Schwarzenegger.
Arbetet med den nya filmen drar igång i april.

http://www.whosay.com/arnoldschwarzenegger/photos/127340
Image
Kinell
Stor Samlare!

Return to Board index

Return to Film, DVD & TV